Directorul RAR: Clienții noștri, tot mai interesați de starea tehnică a mașinilor

29_RARkkk

De-a lungul anilor, Registrul Auto Român s-a dezvoltat și s-a modernizat. Schimbările au fost benefice și s-au observat și la nivelul deținătorilor de vehicule. Dacă în trecut aceștia erau profund dezamăgiți atunci când vehiculele erau respinse la inspecția RAR, din cauza unor neconformități, astăzi lucrurile stau diferit. Directorul General al Registrului Auto Român, George-Adrian Dincă, este de părere că, în zilele noastre, tot mai mulți posesori de vehicule sunt interesați să afle cât mai multe informații de la reprezentanții RAR, care să le garanteze o cât mai bună stare tehnică a vehiculelor.
Despre dezvoltarea RAR și despre modernizarea instituției am stat de vorbă cu directorul RAR.

www.transport-business.ro: Vorbiți-ne despre beneficiile  introducerii conceptului de Call-Center în sistemul de organizare al RAR.

George Adrian Dincă, directorul general al Registrului Auto Român: Beneficiile organizării unui serviciu naţional de tip call-center, cu personal dimensionat corespunzător, care să asigure atât programarea activităţilor pentru toate reprezentanţele RAR, cât şi formularea răspunsurilor la întrebările formulate, sunt multiple. De exemplu, asigurarea unui acces cât mai simplu la activitatea de programare, prin preluarea rapidă şi cursivă a tuturor apelurilor telefonice. De asemenea, operatorii de telefonie asigură un suport competent pentru alegerea corectă a activităţii programabile şi pentru lămurirea unor aspecte privind procedura de urmat. Totodată, merită amintit și faptul că există posibilitatea obţinerii alternative a unor programări în judeţe limitrofe, acolo unde intervalul de aşteptare este mai mic.

www.transport-business.ro: În ultimii ani RAR s-a dezvoltat. Ce înseamnă astăzi această dezvoltare?
George Adrian Dincă:
Dezvoltarea noastră ca instituţie a fost şi este determinată de o manieră importantă de evoluţia parcului naţional de vehicule. Necesităţile de transport ale populaţiei (în interes personal sau comercial) s-au concretizat în achiziţia de vehicule rutiere, iar deţinătorii acestora ne-au devenit clienţi. În consecinţă, RAR a trebuit să-şi sporească în permanenţă capacitatea tehnică şi organizatorică pentru a satisface un număr mereu în creştere de solicitări, astfel încât o parte semnificativă a reprezentanţelor noastre teritoriale s-a mutat în sedii noi, mai dotate, mai mari şi mai primitoare pentru clienţii noştri.

www.transport-business.ro: S-a simțit o schimbare și la nivelul deținătorilor de vehicule rutiere?George Adrian Dincă: Treptat, acest standard ridicat (auto) impus de RAR a determinat o schimbare de percepţie la nivelul deţinătorilor de vehicule rutiere. Dacă la început îşi ascundeau cu greu dezamăgirea de a-şi vedea vehiculele respinse de RAR din cauza unor neconformităţi de natură tehnică, astăzi cei mai mulţi sunt interesaţi de a afla de la reprezentanţii noştri cât mai multe informaţii care să le garanteze o cât mai bună stare tehnică a vehiculelor.
Această modificare de atitudine este benefică pentru siguranţa rutieră a tuturor participanţilor la trafic, fiind practic un mare câştig pentru întreaga societate românească.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *