Agentii de vanzari din auto trebuie sa iasa pe teren

„In showroom ai o raza de actiune mica. Intri in contact cu posibili clienti atat cat iti permite telefonul, e-mailul si numarul celor care intra in showroom. Agentii de vanzari in ziua de azi trebuie sa stea pe teren, nu in showroom”, a spus Alexandru Pitigoi, directorul general al Colina Motors.

Compania detine doua centre auto, unul in Baneasa pentru marca Ford si unul in Popesti-Leordeni pentru Ford, Hyundai, utilitare Mercedes-Benz. „Agentii de vanzari dispun de baze de date, au contacte de la mari companii care reprezinta posibili clienti. In baza noastra de date am trecut de 20.000 de clienti unici, care au venit la noi fie sa cumpere un produs, fie in service, iar acestia trebuie sa revina.”

Un alt aspect din strategia actuala a Colina se refera la extinderea pe radio si internet in special in ceea ce priveste ofertele, pentru a ajunge cat mai repede la clienti. „Vanzarile centrului din Popesti Leordeni au fost salvate si datorita campaniilor de pe internet. Acelasi lucru il putem spune si despre Hyundai, campaniile derulate pe online si radio au mers bine, inregistrandu-se o crestere a numarului de clienti.” Colina Motors si-a bugetat pentru acest an vanzari de 15 mil. euro, in conditiile in care businessul a atins anul trecut o valoare de

11 mil. euro, potrivit oficialilor companiei. „In ceea ce priveste vanzarile pentru marca Ford, ne asteptam la o crestere de 15-20% in acest an, la peste 500 de unitati, la care se adauga cele 160 de masini Hyundai plus 80 de utilitare Mercedes-Benz. In cazul Ford si Hyundai, vanzarile depind foarte mult de programul REMAT.” zf.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *