Ce discuta femeile despre masini

Felicia Niculae 

Alegerea viitoarei masini este puternic comentata in mediul online. Potrivit unei analize realizate de compania Exact Cercetare si Consultanta (cu ajutorul instrumentului ZURF, ce  monitorizeaza conversatiile din mediul online in timp real, oferind in acelasi timp si un istoric al acestora), in intervalul 21-28 iulie 2014, Toyota a fost brandul pentru care 70% din totalul comentariilor inregistrate in mediul online apartin femeilor, iar Mazda si Ford sunt brandurile care au atras exclusiv atentia consumatorilor de gen masculin.
Despre Toyota, femeile au discutat cu preponderenta despre culorile pentru care ar opta ori despre gama de hibride, in timp ce mentiunile barbatilor au vizat informatii detaliate cu privire la autoturisme.
Mai exact, conversatiile avute in jurul brandului Mazda se refera atat la recomandari ale acestei marci, cat si la rezultate de vanzari. La randul sau, Ford este prezent in conversatiile internautilor prin aprecieri cu privire la modelele Focus, B-Max, Fiesta si Mondeo. De asemenea, este laudat modul in care masinile Ford se comporta in afara orasului, indiferent de locul ales pentru vacanta.
In privinta numarului conversatiilor inregistrate, Ford este brandul care ocupa pozitia a patra, cu 90 de mentiuni. Aceasta marca este in acelasi timp si cea care numara cele mai multe conversatii negative, data fiind informatia cu privire la diminuarea comenzilor si oprirea productiei pentru o perioada de patru saptamani.

BMW, Dacia si Renault, cele mai comentate

In intervalul monitorizat, BMW a adunat cel mai mare numar de conversaÈ›ii – 155, fiind urmata de Dacia si Renault, cu 115, respectiv, 110. Informatiile referitoare la noile lansari È™i cele referitoare la noi autovehicule ce vor intra in productie au fost cele care au determinat volumele semnificative de conversaÈ›ii pentru aceste trei marci.
Un alt brand pentru care majoritatea mentiunilor sunt generate de catre media (70%) este Mercedes. Daca din punct de vedere al numarului de mentiuni, acesta se claseaza pe cel de-al cincilea loc, cand privim spre cele mai discutate marci auto din media, Mercedes ocupa locul al doilea, dupa Dacia. In cazul brandului german, cele mai acoperite subiecte in mass media au fost reprezentate de lansarea in 2017 a unui model cu hidrogen, de participarea lui Nico Rosberg la Marele Premiu al Ungariei si de lansarea modelului hybrid S 500. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *