FM Logistic intră pe piața din Vietnam pentru a-și consolida poziția în Asia

2432-fm-logistics-isi-axeaza-dezvoltarea

Conform planului său strategic „Ambition 2022”, susţinerea strategiei de expansiune a clienților prin extinderea zonei de acoperire geografică este una dintre prioritățile FM Logistic. În anul 2004 compania a intrat pe piaţa din Asia – în China, în 2016 în India, iar în 2017 FM își urmează strategia de investiții pe termen lung în țările emergente şi se stabileşte într-o a treia țară asiatică, în Vietnam pentru a-şi acompania clientul istoric Auchan.
Pentru a susţine strategia de creștere ambiţioasă a clientului său în Vietnam, FM Logistic a deschis primul depozit din Bac Ninh, (la 20 km de Hanoi), o platformă de 5,000 m² cu trei zone de temperatură. Acest depozit va deservi toate magazinele Auchan din jumătatea de nord a țării (hipermarketuri, supermarketuri şi magazine de proximitate).
În paralel, echipa locală FM pregătește pentru anul următor deschiderea unui nou depozit în Vietnam, în orașul Ho Chi Minh.
„Ne dorim un sistem logistic modern, o aprovizionare cât mai rapidă a magazinelor prin intermediul unor servicii logistice cu temperatură controlată şi un nivel ridicat de calitate”, a declarat Christian Autié, Efficiency Director Auchan Retail în Vietnam.

Plan de dezvoltare pe termen lung în Vietnam

„Conform strategiei companiei, FM Logistic își propune să aducă valoare adăugată prin soluţiile logistice oferite clienţilor în Vietnam și astfel să devină un nume de referință pe piața locală, până în 2020”, a declarat Stéphane Descarpentries, Director Operaţional, FM Logistic Asia.
Piața vietnameză, cu peste 90 de milioane de locuitori, are un imens potențial de creștere, având una dintre cele mai puternice rate de creștere economică din Asia de sud-est. Urbanizarea accelerată, creșterea consumului, dezvoltarea sectoarelor retail şi e-commerce vor contribui la dezvoltarea logisticii în ţară.
Aceasta a fost şi o foarte bună oportunitate pentru FM Logistic de a continua să investească pe termen lung în țările emergente, să pună bazele “standardului FM“ pe o nouă piaţă şi să-și consolideze poziția în Asia de sud-est prin excelenţă operaţională.
Construcţia primei platforme standard FM este planificată pentru anul 2019, în Hanoi, cu o suprafață de depozitare de până la 50,000 m².

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *