Frisbo vrea să ruleze comenzi online de 3 milioane de euro în 2016 

Bogdan Colceriu_CEO Frisbo

Frisbo, primul furnizor de servicii complete de e-fulfillment din România, a rulat, în 2015, comenzi în valoare totală de 2 milioane de euro, dublu față de anul anterior. După această evoluție, platforma vizează, pentru 2016, dublarea numărului de clienți și  comenzi în valoare de 3 milioane euro pentru companiile din portofoliu.
Anul trecut, Frisbo și-a extins portofoliul cu 13 companii noi din țară și din regiune, ajungând la un total de peste 45 de clienți. Printre brand-urile cu care lucrează prima platformă de e-fulfillment de pe piața locală începând de anul trecut se numără amarant.ro (magazin dedicat celor care au diete speciale), pentruacasa.com (magazin specializat în comercializarea produselor electrocasnice), case-az.ro (retailer online de mobilier şi accesorii de baie, robinete de baie şi bucătărie, cabine şi sisteme de duş, faianţă, gresie, mozaic), armosi.com (comerciant online de carcase pentru telefoane iPhone), dar și Tucai (producător bulgar de racorduri flexibile) sau Benaza (brand lansat de producătorul de încălțăminte Berkka.md din Republica Moldova).
„Dacă în 2014 piața locală nu era familiarizată cu termenul de e-fulfillment, un an mai târziu am obținut validarea ideii, fapt dovedit și de rezultatele înregistrate în 2015. Observăm că tot mai mulți antreprenori români iau în calcul acest serviciu, ideal mai ales pentru start-up-uri sau magazine medii, care scapă de tot procesul operațional și logistic”, declară Bogdan Colceriu, CEO-ul Frisbo.
Potrivit acestuia, deși noiembrie și decembrie au fost lunile cu cel mai mare rulaj, generând aproape 30% din totalul livrărilor de anul trecut, vârfurile de vânzări nu coincid pentru toate magazinele.
„Lucrând cu diverse industrii, observăm că sezonul este diferit de la un magazin la altul și nu este tocmai ușor să previzionăm când avem vârfuri de vânzări. Din acest motiv suntem obligați să fim pregătiți oricând pentru creșteri bruște”, explică Bogdan Colceriu.
Având în vedere evoluția înregistrată în 2015, compania vizează în acest an mărirea spațiului de depozitare și extinderea părții de software printr-o zonă DIY (do-it-yourself) pentru start-up-uri. Astfel, acestea vor avea la dispoziție, online, opțiunea de a-și personaliza și programa fluxul de e-fulfillment, de la capacitatea de depozitare, la livrare.
„În prezent, mai avem disponibili circa 400 de metri pătrați din infrastructura cu care am demarat investiția, iar estimările noastre arată că până la finele anului spațiul va fi ocupat integral și se va impune necesitatea măririi zonei de depozitare, în contextul în care ne așteptăm să se dubleze numărul clienților”, explică CEO-ul Frisbo.
În ceea ce privește extinderea spațiului, compania, cu sediul central și depozit în Brașov, ia în calcul și operarea din București, începând din acest an.
E-fulfillment este serviciul prin care un operator preia tot procesul de onorare a comenzilor în numele unui magazin online, de la depozitare, la preluare de comenzi, împachetare și livrare sau chiar gestionare website, bazându-se pe sisteme cloud de gestiune, raportare și urmărire a comenzilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *