În 2019, BusinessMark a organizat 60 de evenimente

BusinessMark (002)

În 2019, BusinessMark a organizat cu succes, pentru al 7-lea an consecutiv, evenimente concept propriu dintr-o gamă vastă de industrii: resurse umane, tax & finance, real estate & construction, supply chain & logistics, financiar-bancar, sales & marketing, automotive, agribusiness & food, IMM & antreprenoriat, CSR.

Secundar organizării de evenimente B2B „concept propriu”, BusinessMark a dezvoltat linia de event management. Anul trecut a organizat 35 de proiecte pentru companii din IT, tehnologie, consultanță & legal.

Peste 4.000 de participanți au venit la evenimentele ce au avut loc în marile orașe ale României (București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Sibiu), unde au interacționat cu aproximativ de 350 de speakeri români și internaționali, specialiști cu o vastă experiență în domeniile în care activează, în cadrul a 25 de conferințe „concept propriu”.

Planuri pentru 2020

Dacă anul trecut, evenimentele BusinessMark au ajuns pentru prima dată la Sibiu, anul acesta vor fi și la Oradea. Mai mult, la nivel național vor fi organizate peste 35 de evenimente în domenii precum: resurse umane, tax & finance, financiar, banking, fintech & financial services, real estate & construction, supply chain & logistics, sales & marketing, sustenabilitate & CSR, agribusiness, automotive, management, Imm & antreprenoriat, Fmcg & retail.

„Ne propunem să continuăm creșterea proiectelor demarate în ultimii ani și să fim prezenți în principalele orașe ale României a căror dezvoltare a mediulu de afaceri reprezintă un context favorabil pentru evenimentele business. Resursele umane, tax & finance si supply chin & logistică sunt ariile strategice de dezvoltare regională pentru noi. Anul acesta vom organiza evenimente de HR și fiscalitate la București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Sibiu și Oradea, iar evenimentul Supply Chain & Logistics Forum & Expo va avea ediții la București, Cluj-Napoca, Iași și Timișoara. Ne dorim să sprijinim în mod real mediul de afaceri, am studiat preferințele și nevoile companiilor din aceaste orașe, potențialul pieței și utilitatea acestor proiecte”, a transmis Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

La rândul său, Dan Popescu, Managing Partner, BusinessMark, a precizat„Ne propunem pentru 2020 organizarea a aproximativ 35 de evenimente «concept propriu», iar industriile abordate vor fi din ce în ce mai variate. Pentru noi este foarte importantă această abordare globală asupra mediului de afaceri, o perspectivă de ansamblu fiind foarte utilă pentru a înțelege modul în care se conectează anumite sectoare și care sunt oportunitățile de colaborare între acestea. Vom pune în continuare accent pe concept și tematică, pentru a reuși să răspundem nevoilor industriilor și ariilor profesionale pe care le abordăm.”

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *