KLM, prima companie aeriană care trimite statusul zborului către familia pasagerilor, pe WhatsApp

klm

 

În decembrie 2018, KLM Royal Dutch Airlines a introdus o facilitate utilă pentru familiile celor care călătoresc. Serviciul se numește “Family Updates” și permite pasagerilor să înceapă un grup WhatsApp pentru a-și menține prietenii și familia informați cu privire la starea zborului lor.

Pasagerii KLM care primesc biletul de îmbarcare prin intermediul WhatsApp vor primi o invitație de a utiliza gratuit acest serviciu KLM WhatsApp. KLM va trimite apoi un mesaj prietenilor și familiei pasagerilor după decolare. Imediat după aterizare – chiar înainte ca pasagerul să aibă Wi-Fi sau roamingul de date activat – cei dragi de acasă vor primi o notificare cu statusul zborului. De asemenea, dacă un zbor este întârziat, membrii grupului vor fi informați. În plus fată de aceste mesaje automate proactive, membrii grupului pot solicita companiei KLM informații despre progresul zborului.

KLM este prima companie aeriană care oferă un serviciu WhatsApp pentru clienți și pentru cei apropiați lor. În prezent, serviciul este disponibil numai în limba engleză, urmând a fi extins și cu alte limbi de circulație internațională.

Confidențialitatea datelor

KLM utilizează Inteligența Artificială pentru a înțelege intrebările pe care le primește printr-un mesaj marcat cu @KLM. KLM nu poate citi mesajele pe care membrii grupului le trimit reciproc. După trimiterea notificării conform căreia pasagerul a ajuns la destinație, KLM va părăsi grupul. Grupul WhatsApp va rămâne activ, astfel încât membrii pot împărtăși fotografiile de vacanță și actualizările. Toate mesajele sunt protejate prin criptarea WhatsApp.

KLM Royal Dutch Airlines oferă clienților săi din întreaga lume informații despre confirmarea rezervării, notificari de check-in, îmbarcare, actualizarea statusului de zbor și răspunde la întrebări în 10 limbi diferite direct pe WhatsApp, prin intermediul aplicației oficiale WhatsApp Business. KLM este una dintre primele companii și prima companie aeriană din întreaga lume cu un cont confirmat de WhatsApp Business.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *