Acasă » Pe categorie » Resurse Umane

Veste bună pentru cei care doresc să lucreze de acasă

Prevăzută de ceva timp și în majoritatea statelor europene, tele-munca (munca la distanță), adoptată ieri, 9 august, în ședința de guvern, aduce beneficii pentru angajați, dar și pentru angajatori (de exemplu, economie la utilități). Activitatea de tele-muncă (o transpunere a conceptului de “teleworking”, prevăzut în majoritatea statelor europene) va fi reglementată și în România.

CHEP, furnizor de servicii de închiriere a paleților, a susținut workshop-uri de logistică și vânzări, în cadrul primei ediţii a Summer’s Cool, școală de vară organizată pentru tinerii care doresc să-și descopere și să-şi pună în practică talentul în diverse arii de business.

Citește mai departe …

Grupul Gefco, jucător global în logistica industrială și lider european în logistica automobilelor, o numește pe Sabine Spielrein în funcția de director de audit intern în cadrul grupului. Ea va raporta către Luc Nadal, președintele Consiliului de Administrație.

Citește mai departe …

Cushman & Wakefield Echinox își consolidează echipa de retail prin recrutarea Danei Radoveneanu, specialist cu o experiență de 6 ani pe piața de retail locală. Dana va fi responsabilă de închirierea de spații de retail în centrele comerciale din București și din țară, urmărind totodată dezvoltarea portofoliului de clienți ai C&W Echinox pe acest segment.
„Trecerea de la un retailer la consultanță imobiliară a fost un pas natural în evoluția carierei mele, care îmi va permite să am o perspectivă completă asupra pieței de retail”, a spus Dana Radoveneanu, senior consultant Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox.

Citește mai departe …

Grupul Gefco îl numește pe Anthony Gunn la conducerea activității de Freight Forwarding, acesta devenind şi membru al Comitetului Executiv. Cu peste 25 de ani de experiență în sectorul logistic, Anthony Gunn a dezvoltat și realizat proiecte majore de transformare în Europa, Statele Unite și Asia în acest domeniu.
Proiectele au variat de la înființarea și operarea centrelor de retur pentru companii lider de piață la nivel mondial în domeniul comerţului electronic, până la gestionarea distribuţiei pentru laboratoare de ştiinţe naturale în Statele Unite și inclusiv vânzarea de piese de schimb şi vânzarea cu amănuntul în Asia.

Citește mai departe …

Business Development Team SRL, dealer Ford si Mazda, recrutează un consultant de vânzări auto noi Ford pentru FordStore din Șoseaua Virtuții nr. 55-57, sector 6.

Citește mai departe …

“Ne propunem să angajăm 200 de tapițeri la fabrica din Piteşti şi vrem să facem acest lucru foarte curând. Suntem mândri de tapițeria pe care o producem în unitatea noastră, și de faptul că îmbunătăţim experienţa unei lumi aflate în mișcare, pentru mai mult de un milion de maşini în fiecare an, prin produsele noastre, fabricate în Pitești, România”, a declarat Costin Trîmbiţaşu, directorul fabricii Adient România.

Citește mai departe …

„Este un motiv de mare bucurie atât pentru mine, cât și pentru Gyula. Promovarea înseamnă recunoașterea efortului nostru de a poziționa WebEye în fruntea furnizorilor de soluții telematice din România. Intrăm într-o nouă etapă, când echipa din România va avea un cuvânt important de spus în luarea deciziilor la nivelul grupului. Dacă Gyula se va ocupa de dezvoltarea filialelor din Europa, eu voi avea ca priorități consolidarea afacerii în România și întărirea echipei. Voi investi în stimularea angajaților pentru a fi mai buni profesional și mai dedicați companiei”, a spus Levente Gall.

Citește mai departe …

“Cristina este o achiziție importantă pentru echipa noastră locală, care este în plină creștere. Așteptăm cu nerăbdare să aducă un plus de valoare echipei prin cunoștințele ei de asset management și ale pieței românești de spații industriale. O cunosc pe Cristina de câțiva ani și pot spune că se potrivește foarte bine cu valorile P3, ceea ce îmi dă motive de siguranță că partenerii noștri vor colabora foarte bine cu ea”, a declarat Blake Horsley, Country Head P3 România.
“Este un privilegiu pentru mine să mă alătur echipei de profesioniști de top de pe piața spațiilor industriale. Suntem cu toții uniți de pasiunea pentru acest domeniu și sunt încântată că am oportunitatea de a-mi folosi experiența în domeniul asset management, precum și cunoștințele extinse despre piață pe care le-am acumulat în ultimii nouă ani. Sunt nerăbdătoare să contribui la consolidarea calității serviciilor pe care P3 le oferă clienților din portofoliul românesc”, a adăugat Cristina Pop.

Citește mai departe …

Daniela Davidescu, fost director Contact Center în cadrul BRD, filiala românească a grupului Société Générale, a fost numită în funcția de director de operațiuni la ALD Automotive România, începând cu data de 03 ianuarie 2017.
În noua poziție, este responsabilă cu administrarea serviciilor de achiziție și livrare a autovehiculelor noi, a serviciilor post vânzare (întreținere, asigurări, asistență, anvelope, customer care, etc.) şi a activității de vânzare a maşinilor rulate returnate la finalul contractelor de leasing operațional.

Citește mai departe …