UPS utilizează rețeaua smart grid în Londra pentru a încărca simultan flota de vehicule electrice

 

UPS electric vehicle 2

Un consorțiu condus de UPS a implementat o tehnologie revoluționară de încărcare în Londra, care permite reîncărcarea simultană a flotei de vehicule electrice, fără a fi nevoie de investiții pentru modernizarea rețelei electrice. Acest anunț marchează sfârșitul dependenței de vehiculele cu motoare cu ardere internă, permițând UPS să crească numărul de vehicule electrice care operează în centrul din Londra de la 65, în prezent, până la toate cele 170 de vehicule din centru.
Acest  progres major – considerat o premieră mondială în ceea ce priveşte implementarea acestor sisteme pe scară largă – este rezultatul proiectului „Smart Electric Urban Logistics (SEUL)” realizat în colaborare cu compania de energie electrică UK Power Networks și Cross River Partnership, finanțarea fiind asigurată prin Biroul Britanic pentru Vehicule cu Emisii Scăzute.
„Credem că este o premieră mondială, lansată chiar în inima unei metropole. Utilizăm tehnologii noi pentru a elimina câteva dintre obstacolele majore în dezvoltarea vehiculelor electrice, anunțând o nouă generație de servicii de livrare urbane sustenabile atât în Londra, cât și în alte orașe importante din întreaga lume”, a declarat Peter Harris, director Sustenabilitate, UPS Europa. „Vehiculele electrice sunt parte integrantă a flotei UPS care utilizează combustibili alternativi și tehnologii avansate. Colaborarea cu UK Power Networks și Cross River Partnership marchează un punct de cotitură în ceea ce priveşte rentabilitatea implementării vehiculelor electrice, care vor juca un rol-cheie în asigurarea sustenabilității procesului de urbanizare la nivel global. Utilizăm tehnologii noi pentru a face procesul de încărcare mai inteligent, iar serviciile de livrare mai nepoluante”.
UPS consideră că ne apropiem tot mai mult de momentul în care costurile de achiziție pentru lansarea unui vehicul electric pe șosea, inclusiv costurile asociate obținerii de energie pentru vehicul, vor fi mai mici decât costurile echivalente pentru vehicule diesel. Această evoluție va contribui la facilitarea utilizării vehiculelor electrice pe scară largă în orașele lumii, reprezentând o componentă esențială în abordarea provocărilor legate de calitatea aerului în mediile urbane.
„Această soluție revoluţionară a permis UPS să-și mărească flota de vehicule electrice, fără să fie nevoie de modernizarea conexiunilor la rețea, deschizând astfel calea pentru o electrificare viitoare a vehiculelor care efectuează livrări în orașe”, a declarat Ian Smyth, UK Power Networks Services. „Suntem încântați să colaborăm cu UPS și ceilalți parteneri pentru a proiecta, livra și opera această soluție smart-grid sustenabilă. Acest proiect va avea un impact uriaş asupra îmbunătățirii calității aerului pentru londonezi și va contribui la portofoliul UPS de proiecte sustenabile”.
Un aspect esențial al acestei inițiative îl reprezintă utilizarea bateriilor pentru stocarea energiei la fața locului. Deși în această etapă au fost dezvoltate baterii noi, se prevede că în viitor acestea ar putea deveni baterii secundare care au fost deja utilizate într-un vehicul electric UPS. Alături de reţeaua smart-grid, acest lucru va pregăti terenul pentru o strategie privind infrastructura vehiculelor electrice UPS care poate valorifica în mod dinamic energia convenţională, rețeaua smart grid, stocarea la fața locului și, în multe cazuri, producerea de electricitate locală inclusiv energie solară și alte surse alternative.
„Din cercetările anterioare privind vehiculele electrice de transport de marfă, constrângerile legate de infrastructura de rețea locală sunt principala barieră în calea utilizării lor pe scară largă”, a declarat Tanja Dalle-Muenchmeyer, manager de program transport de marfă electric, Cross River Partnership. „Trebuie să găsim soluții mai inteligente pentru încărcarea vehiculelor electrice, dacă dorim să beneficiem de îmbunătăţirea semnificativă a calităţii aerului și de beneficiile de mediu pe care le oferă aceste vehicule, de aceea credem că aceasta este o astfel de soluție”.
UPS are o tradiţie îndelungată în ceea ce priveşte vehiculele electrice, acestea fiind introduse pentru prima dată în flotă în anii 1930, iar în anul 2001 fiind reintroduse vehiculele electrice moderne. În prezent, UPS deţine peste 300 de vehicule electrice și aproape 700 de vehicule electrice hibride atât în Europa, cât și în SUA. UPS a comandat recent 125 de cap-tractoare electrice Semi, pe care Tesla le va construi în 2019, aceasta fiind cea mai mare pre-comandă primită până în prezent. Totodată, în luna septembrie a anului trecut, UPS a anunțat că este primul client din SUA care va folosi trei camioane electrice de dimensiuni reduse Fuso eCanter de la Daimler.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *