• Fără categorie

webeye11111111

WebEye România, membră a grupului WebEye Telematics Group care activează în domeniul soluțiilor telematice pentru transportatori, a înregistrat o creștere cu 30,5% a veniturilor nete în primul semestru al anului 2016, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, performanță care o plasează în topul companiilor de profil.
Astfel, veniturile nete aferente semestrului I al acestui an au fost de 1.576.000 de euro, în creștere față de 1.207.000 de euro, cât au fost în primele șase luni din 2015.
Rezultatele au fost posibile datorită creșterii numărului de clienți și stabilirii de parteneriate strategice cu jucători importanți din domeniul transporturilor, cum ar fi grupul EVV Holding, unic importator al camioanelor DAF în România.
România, țară în care WebEye este prezentă din 2007, este piața cu cea mai mare creștere din grup din punct de vedere al performanțelor economice, după Ungaria. Compania este prezentă în cinci mari orașe și are peste 45 de angajați.
Pentru aceeași perioadă, grupul a raportat o creștere a veniturilor nete cu 18% față de primul semestru al anului 2015, de la 5.600.000 de euro la 6.640.000 de euro, ca urmare a eforturilor companiei de a-și întări prezența la nivel internațional.
„Ne bucură faptul că WebEye România a continuat în 2016 trendul ascendent din anii anteriori. Este important pentru mine și pentru echipa mea faptul ca, la final, când tragem linie, România să aibă cea mai bună evoluție din grup. Punem accent pe servicii de calitate, prin urmare clienții au încredere în noi și asta se vede în cifre. Soluțiile noastre îi ajută pe clienți să aibă performanțe de business mai bune și ne implicăm activ pentru a-i ajuta să maximizeze beneficiile generate de implementarea soluțiilor noastre. Credem că vom avea o evoluție bună în continuare”, a spus Levente Gall, director de vânzări WebEye România.
În ultimii 13 ani, WebEye s-a extins în 14 state din Europa, dezvoltând o rețea solidă care furnizează servicii telematice standardizate de calitate și know-how specializat. Clienții, majoritatea companii care activează în domeniul transportului de mărfuri și de persoane, beneficiază de asistență specializată din partea WebEye și au la dispoziție o rețea de peste 30 de puncte de servicii în care își pot instala unitățile sau pot beneficia de service.
Punctele de service sunt amplasate în Bulgaria, Cehia, Germania, Croația, Polonia, Portugalia, România, Rusia, Slovenia, Slovacia și Ungaria.
Rețeaua permite WebEye să deservească în mod profesionist peste 4.000 de clienți, care au în total 45.000 de unități active instalate.
În 2015, WebEye România a avut o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro, cu 25% mai mult decât în 2014  iar anul acesta estimează că va depăși 3 milioane de euro, în condițiile în care se menține ritmul de creștere al economiei României.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *